22 листопада 2017 ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ
Відомості про район
Нормативно-правова база
  • Керівництво
  • Влада і громадськість
    Прес-центр
    Інвестиційний довідник
  • Публічна інформація
  • Каталог послуг
  • Реформи в Україні
  • Запобігання проявам корупції
  • Оголошення
  • Громадська рада при РДА
  • Вивчення громадської думки
  • Центр надання адмін послуг
  • Регуляторна політика
  • Державний реєстр виборців
    Інформація з установ району
  • Очищення влади
  • Цивільний захист та безпека
  • Порядок реєстрації
  • Реєстр містобуд. умов та обмежень
  • АРХІВ НОВИН

    « Листопад 2017 »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
        1 2 3 4 5
    6 7 8 9 10 11 12
    13 14 15 16 17 18 19
    20 21 22 23 24 25 26
    27 28 29 30      
     Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –135 (53- завершені,  52- не завершені, 30 -відмінені);
     Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –114 (40- завершені,  47- не завершені, 27 -відмінені);
     Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –65 (20- завершені,  28- не завершені, 17 -відмінені);
    ВІДОМОСТІ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЕЛЬ ТОВАРІВ (РОБІТ, ПОСЛУГ) ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ за січень-грудень 2016року Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –43 (34- відкриті торги,  5- запит цінових пропозицій, 4-переговорна процедура);
    Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –42 (34- відкриті торги,  5- запит цінових пропозицій, 3-переговорна процедура);      Кількість учасників, які подали тендерні пропозиції для участі у торгах7;       Кількість укладених договорів –18;        Загальна сума коштів, заявлена  у звітному періоді для закупівлі товарів, робіт, послуг – 12427,5 тис. грн.;         Загальна сума коштів за укладеними договорами у звітному періоді для закупівель –12579,5 тис. грн.;        Загальна сума коштів (фактичні видатки) у звітному періоді за укладеними договорами для закупівлі товарів, робіт і послуг –7463,6 тис. грн.;         Без застосування процедур закупівель укладено    300  договорів  на суму 14718,1 тис. грн., фактичні видатки склали 14957,9 тис. грн
    Проведено торгів (тендерів) в державних установах, що фінансуються з місцевого бюджету всього –42 (34- відкриті торги,  5- запит цінових пропозицій, 3-переговорна процедура);
    Управління соціального захисту населення Любомльської районної державної адміністрації, 03192075
    Розробка: Відділ інформаційних технологій
    апарату Волинської облдержадміністрації
    Інформаційне наповнення:
    Любомльська районна державна адміністрація
    Усі права на матеріали, розміщені на цьому сайті, належать Любомльській райдержадміністрації.
    Адреса: 44300, м.Любомль, вул. Незалежності, 23, ф. 24183, т. 24264; E-mail: info@lbmadm.gov.ua
    © 2014 lbmadm.gov.ua